روش دیدن وارتباط با جن
وبسایت رسمی سلطان صدا09176234226شمارهٔ مدیر_خوانندهٔ هرمزگانی09176097371
تاريخ : یک شنبه 15 بهمن 1396
نويسنده : مرتضی میرزایی

((آمارمشاهدهٔ بازدیدغیرفعال است)) 

روش های ارتباط با جن ها

 

نویسندهٔ سایت؛سلطان مرتضی میرزائی

 

دیدن و احضار جن : دیدن جن ها پس از طی دشواریهایی که در ریاضت و یا طرق دیگر برای انسان دارد حاصل میشود و به دلیل هم سنخ نبودن این دو موجود ، این ملاقات مشکلاتی را به همراه دارد .
حضور جن فضایی را که انسان در آن قرار دارد سنگین میکند و بسته به قدرت روحی انسان ، نوع ریاضت و راهی که طی نموده و نوع جن احساس سنگینی شدت و ضعف دارد .
سنگینی که بیان شد شبیه حالت شخصی است که مدتی نخوابیده و خواب بر او فشار میآورد میباشد و این مثال برای نزدیک شدن به ذهن میباشد و فرقی که این حالت با آدم خواب آلوده دارد در هوشیاری بودن و نیمه هوشیاری در حالت خواب آلودگی است البته حالات دیگری نیز هنگام رویت جن در انسان رخ میدهد اما آنچه ذکر شد از مسائل بارز میباشد .
پس از مفارقت این دو موجود حالت خستگی شدید و کوفتگی بدن و نیاز به استراحت در انسان ایجاد شده که نشانه از دست دادن انرژی و بنیه جسمانی است .
این حالت هم شبیه کوه کندن یا بالا رفتن از کوه بدون تمرین ، نرمش و امادگی قبلی است و کسانی که از راه های خاص برای دیدن جن استفاده میکنند و اشخاصی که دارای روح بسیار قوی هستند با کمترین مشکلات ممکن در رویت جن روبرو هستند .
در هر حال استمرار مروادت و همنشینی با اجنه بدون هیچ شکی باعث تحلیل قوای جسمانی ، روحانی و تحمل فشار برای سیستم عصبی میشود .
دیدن جن منحصر به روز و شب نیست زیرا جن با انسانها و در همین دنیا در حال زندگی کردن است و بسته به هوایی تر بودن از خواص ویژه ای برخوردار است و دلیلی بر روز یا شب دیده شدن آنها نیست.
دیدن جن در سه حال صورت میپذیرد
بصورت اتفاقی : که شاهد مثالهای زیادی دارد و برای خیلی از افراد پیش می آید و در شرایط خاص و اغلب در طبیعت اتفاق میافتد .
تسخیر : بوسیله شخصی که میخواهد جن را ببیند .
تمایل از طرف اجنه : برای کسب علم و دانش از پیامبران ، دانایان و بزرگان یا اموری دیگر مثل تقاضای ازدواج از و ...
ارتباط با جن ها ، درست یا غلط ؟
ارتباط با جن و رویت آن مستلزم به تسخیر در آوردن این موجود میباشد و برای مردم عادی راه دیگری ندارد یعنی حتما باید جن را به تسخیر کشید تا بتوان با او ارتباط داشت .
به چندین روش میتوان با جن رابطه برقرار کرد
طریقه اذکار : که شامل اورادی است که با مداوت به خواندن آن به مرور نهان جن آشکار خواهد شد .
اجرای اعمال : اجرای یک سری از اعمال متشکل از اوراد و اذکار و سوزاندنی ها و... در کنار یکدیگر .
استفاده از مواد خاص : مثل سرمه هایی که برای این منظور از مواد خاص طبیعی ترکیب و به چشم کشیده میشود .
تنهایی در طبیعت : با قرار گرفتن در طبیعت و تنها بودن بصورت مداوم در شرایط خاص ابتدا به شنیدن اصوات سپس به دیدن منتهی شود خیلی اوقات هم دیدن بصورت موقت رخ میدهد که باگذر زمان دائمی و ارادی میشود .
بزرگی روح : اینکه انسان به مرحله ای از بزرگی روح و قوت و قدرت معنوی برسد که بتواند جن و ماوراء را رویت کند و این قسمت خارج از بحث تسخیر است ، چون در این نوع از دیدن شما کسی از اجنه را به تسخیر در نمیآورید بلکه خود آنها به خدمتگذاری انسان در میایند و این مورد در روحانیون ادیان و مرتاضان بسیار دیده میشود .
هشدار مهم : چهار طریق ذکر شده اول قطعا با عوارض بسیار همراه خواهد بود که همگی به دلیل سنخیت نداشتن دو موجود هم از لحاظ طبیعی و هم از لحاظ معنوی و ماورائی است ؛ مسئله بسیار ظریفی که در این قسمت باید ذکر شود :کسی که ارتباط با اجنه برقرار میکند از هر طریق چه ذکر ، چه اجرای اعمال چه ترکیبات و چه طبیعت قطعا" به مشکل برمیخورد .
به استثناء پنجمین مورد که فرد در حین انجام گرفتن کارها قدرت روحی خود را بالا میبرد به این معنا که شما به مرحله ای میرسید که جن را میبینید نه اینکه او ظاهر میشود ؛ جن غول چراغ نیست که ظاهر شود !
جن موجودی است که وجود دارد و در حال زندگی کردن و تردد در کوچه و خیابان و بین انسانها است و تعداد جن ها هم چندین برابر انسان هاست اما اجازه دخالت در امور جاری زندگی انسانها را بصورت طبیعی ندارند .
آنها با سرعتی فوق العاده مشغول به امور مربوط به خود هستند ؛ آنها ظاهر نمیشوند ، این انسانها هستند که قابلیتی از قابلیتهای خود را از بالقوه بودن به فعلیت میرسانند تا توان رویت جن و دنیای نامحسوس آنها را پیدا میکنند .

 


|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
موضوعات مرتبط: حقیقت جنیان , ,
برچسب‌ها: جن چه نوع موجودی است , حقیقت جن , جن , واقعیت جن , , جن , جنهایی که به شکل حیوان درمی آیند , دیدن جن , ارتباط باجن , روش ارتباط باجن , روش مشاهدهٔ جن ,

آخرين مطالب
1111111111 11111111111
سلام
سلام

سلطان هستم از اینکه قدم بر دیده ما نهادید از شما کمال تشکر را دارم.

ارسال پیامک به سلطان
باتشکر از بازدیدشما،با ما در شبکه های اجنمایی نیز همراه شوید

/
وبسایت رسمی سلطان صدا،خوانندهٔ بندرعباسی /مرتضی میرزائی

بستن عکس